Uw bezoek aan het gemeentehuis

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, vragen wij u de contacten met de gemeente zoveel mogelijk digitaal of per mail te doen. Neem bij vragen contact op met het Publiekscentrum via 036-522 9522.

Aangepaste openingstijden vanaf 24 maart 2020

  • Het Publiekscentrum is van maandag tot en met vrijdag alleen geopend van 09.00 tot 12.30 uur.
  • Neem voor uw bezoek altijd eerst contact op met het Publiekscentrum via 036-522 9522.

U blijft welkom op het gemeentehuis voor zaken die niet kunnen wachten én spoed hebben. Dit zijn:

  • aangifte van geboorte en overlijden
  • inschrijving als u uit het buitenland naar Nederland bent gekomen
  • aanvragen of ophalen van een paspoort of identiteitskaart, als uw document verlopen is en u nu een nieuwe nodig heeft. 
  • aanvragen of ophalen van een rijbewijs, als u nu een nieuwe nodig heeft.

Bij de balie nemen wij voorzorgsmaatregelen. Denk aan desinfecteren van handen en pinautomaten. Wij vragen u met pin te betalen, niet met contant geld. 

Wat kunt u digitaal regelen?

  • Veel zaken kunt u ook digitaal regelen via onze website. Bijvoorbeeld uw verhuizing doorgeven of een uittreksel aanvragen.
  • Stukken die ter inzage liggen kunnen wij meestal per e-mail sturen. Hiervoor kunt u ook contact opnemen met het Publiekscentrum of stuur een e-mail.