Let op: het gaat hier om klachten die te maken hebben met het gedrag van de gemeente of een medewerker.
Een melding over bijvoorbeeld een kapotte lantaarnpaal of een losliggende stoeptegel meldt u via een apart formulier.
Als u het niet eens bent met een beslissing van het college van burgemeester en wethouders, de gemeenteraad of de burgemeester dient u geen klacht in, maar kunt u bezwaar maken.
Wij beantwoorden een klacht meestal binnen 6 weken na ontvangst.
Een mondelinge of telefonische klacht wordt altijd onmiddellijk aangehoord en opgenomen. 'Een andere keer terugbellen' is niet aan de orde.
Een klacht over een medewerker wordt meestal opgenomen en behandeld door de leidinggevende van die medewerker. De leidinggevende zorgt voor beantwoording en oplossing van de klacht, waarbij het natuurlijk belangrijk is dat soortgelijke klachten in de toekomst voorkomen worden.
De klachtencoördinator van de gemeente bewaakt de tijd waarbinnen klachten moeten zijn afgehandeld.
Heeft u vragen over het indienen van een klacht? Neemt u dan contact op met de klachtencoördinator van de gemeente Zeewolde via klachten@meerinzicht.nl of via het algemene telefoonnummer 036 522 9522.