Als u het niet eens bent met een beslissing van het gemeentebestuur, kunt u bezwaar maken.
Dit kan door een bezwaarschrift te sturen aan het orgaan dat de beslissing genomen heeft (het college van burgemeester en wethouders, de gemeenteraad of de burgemeester).
Wij beantwoorden een klacht in principe binnen 6 weken na ontvangst.
Een mondelinge of telefonische klacht wordt altijd onmiddellijk aangehoord en opgenomen. 'Een andere keer terugbellen' is niet aan de orde.
Een klacht over een medewerker wordt in principe opgenomen en behandeld door de leidinggevende van die medewerker. Die zorgt voor beantwoording en oplossing van de klacht, waarbij het natuurlijk belangrijk is dat soortgelijke klachten in de toekomst voorkomen worden.
De klachtencoördinator van de gemeente bewaakt de termijnen waarbinnen klachten moeten zijn afgehandeld.
Heeft u vragen over al ingediende of eventueel nog in te dienen klachten? Neemt u dan contact op met de klachtencoördinator van de gemeente Zeewolde, mw. G. Jansen, via telefoonnummer 085-1108926 (plaatsvervangend klachtencoördinator is mw. T. Hoefnagels via tel 085-1108240).