Let op: het gaat hier om klachten die te maken hebben met het gedrag van de gemeente of een medewerker.
Een melding over bijvoorbeeld een kapotte lantaarnpaal of een losliggende stoeptegel meldt u via een apart formulier.
Als u het niet eens bent met een beslissing van het college van burgemeester en wethouders, de gemeenteraad of de burgemeester dient u geen klacht in, maar kunt u bezwaar maken.
Wij beantwoorden een klacht in principe binnen 6 weken na ontvangst.
Een mondelinge of telefonische klacht wordt altijd onmiddellijk aangehoord en opgenomen. 'Een andere keer terugbellen' is niet aan de orde.
Een klacht over een medewerker wordt in principe opgenomen en behandeld door de leidinggevende van die medewerker. Die zorgt voor beantwoording en oplossing van de klacht, waarbij het natuurlijk belangrijk is dat soortgelijke klachten in de toekomst voorkomen worden.
De klachtencoördinator van de gemeente bewaakt de termijnen waarbinnen klachten moeten zijn afgehandeld.
Heeft u vragen over al ingediende of eventueel nog in te dienen klachten? Neemt u dan contact op met de klachtencoördinator van de gemeente Zeewolde, mw. G. Jansen, via telefoonnummer 085-1108926 (plaatsvervangend klachtencoördinator is mw. T. Hoefnagels via tel 085-1108240).